niedziela, 30 listopada 2014

Uchwyt uniwersalny do anteny KristiK


Jestem szczęśliwym posiadaczem i użytkownikiem wielopasmowej terenowej anteny KF o nazwie KristiK
Przemyślanej pod względem skuteczności ,z wielka starannością wykonanej anteny portable którą wyprodukował Krzysztof SP5VR



Na swoim blogu Krzysztof prezentuje własnego projektu uchwyt do anteny KristiK pozwalający na montaż anteny np, na barierce balkonu,stole ogrodowym ,płocie słowem wszędzie tam gdzie można użyć ścisku.

Rozwiązanie i wykonanie tak mnie urzekło ,że zadzwoniłem do Krzysztofa i zapytałem czy ma coś przeciwko żebym wykonał dla siebie taki uchwyt do jego anteny .
Odpowiedź Krzysztofa była godna konstruktora z pasją tworzenia nie tylko dla siebie - powiedział ,że to dla niego przyjemność ,kiedy  ktoś chce się wzorować na jego projektach.
Długo się nie zastanawiałem i wziąłem się do pracy ,najwięcej czasu i wysiłku zajęło wycięcie w dwóch płaskownikach o grubości 6 mm po dwa dość pokaźne otwory
,reszta nie stanowiła już problemu.
Ścisk wykorzystałem z wysięgnika mikrofonu studyjnego .
Aluminiowe elementy uchwytu na koniec wypolerowałem.
Mój uchwyt jest  większy od uchwytu Krzysztofa i jest oparty na większych kulkach 40 mm.

To uchwyt do anteny KristiK i  Skrewdriverw moim wykonaniu
                                                        






Uchwyt w wykonaniu Krzysztofa







1 komentarz:

  1. Nie wiem jak wy, ale ja swoją antenę kupiłem na Davbol www.www.davbol.pl. To była świetna decyzja.

    OdpowiedzUsuń