sobota, 22 listopada 2014

Obudowa sterowników mechanizmu podnoszenia i opuszczania anten na mobilu by Robert SQ9KFQ


Do mechanizmu podnoszenia i opuszczania anten na mobilu ,oraz dostrajania anteny screwdriver brakowało mi ciekawej obudowy na sterowniki ,znalazłem w swoich gratach zakupioną kiedyś przyklejaną dodatkową kieszonkę do samochodu ,zaraz wiedziałem ,że to jest to i gdzie to zamontuję ,musiałem jednak dorobić z plastiku panel przedni wyciąć otwory na przełączniki , wkleić panel do kieszonki i polakierować matowym lakierem,
Upchałem do obudowy przełącznik główny -zasilanie i dwa podświetlane przełączniki do elektrycznych szyb samochodowych.
Jeden przełącznik do sterowania mechanizmem anten ,drugi do dostrajania anteny screwdriver,
Wszystko wyszło po mojej myśli ,a wybrane miejsce do montażu obudowy wydaje się bardzo dogodne przynajmniej dla mnie i nie szpecące szoferki.






         




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz