wtorek, 18 listopada 2014

Mój Radio shack




Moja stacja bazowa mieści się w małej turystycznej miejscowości Korbielów  
lokator JN99QN    650 m  npm ,  niestety w dolinie.
Mieszkam i pracuję w Katowicach gdzie nie mam stacji 
i pracuje na pasmach z mobila lub portable .
Jak tylko dotrę z rodzinką na weekend do Korbielowa i ogarniemy się nieco z czynnościami które trzeba wykonać , ani chwili dłużej nie czekam wpadam do Radio shacku ,otwieram okno bo trzeba przewietrzyć ,podkręcam fidery do TRX-ów ,włączam zasilanie ,siadam w fotelu i delektuję się bardzo przyjemnym audio z mojego leciwego TS 870.
Tu trzeba dwa razy zawołać ,tam trzy razy ,a i za pierwszym wołaniem stacja z bardzo odległego kraju nas zaprasza do QSO, czasami nie daję rady się dowołać do jakiejś ciekawej stacji z mojego patyka i odpuszczam , a za 30 min wchodzę za pierwszym wołaniem z dobrym raportem -wiemy wszyscy jak to jest.
Bardzo lubię mój Radio shack i łączności na falach eteru.
Moja przyjemność jest tym większa ,że nie mam do stacji dostępu na co dzień .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz