czwartek, 27 listopada 2014

Klucz dwudźwigniowy home made


Mój pierwszy CW key wykonałem z elementów które miałem w swoich gratach.
Przypadkowo znalazłem w szafce odłożone kiedyś wygięte kawałki pleksi i na ich podstawie postanowiłem zrobić prosty dwudźwigniowy klucz .
Kawałek pleksi potraktowałem jako obudowę ,do której dorobiłem podstawę z drewna do której od spodu zamontowałem małe neodymowe magnesy.
Wiosełka wyciąłem z pleksi ,powierciłem ,poskręcałem i dzieła.
To nic ambitnego ,  zamiast klucza ze spinacza zrobiłem nieco ładniejszy.










Proszę o wyrozumiałość ,kompletnie nie umie nadawać .
Odległość między stykami na dzień dzisiejszy jest dużo mniejsza

1 komentarz:

  1. Hi Robert
    Y don´t now if you sell this padle in kit but is a very beautiful one and small for sota operation
    Luis Valadas

    OdpowiedzUsuń