czwartek, 26 lutego 2015

Obudowa cewki anteny KristiK



Obudowa cewki anteny screwdriver Black Mona  de luxe i anteny przestrajanej ręcznie 
zrobiona z rury poliwęglanowej tak mi się spodobała ,że poprosiłem 
Krzysztofa SP5VR  żeby z rury fi 60 mm przyciął  mi odcinek 150 mm 
i dotoczył dwa kapsle górny z blokadą kapsuły i dolny skręcany między cewkę a element między cewką ,a bazą (punktem zasilania anteny)
 lub bezpośrednio między cewkę ,a bazę anteny.
Wytłumaczyłem o co mi chodzi , jak zwykle nie stanowiło to żadnego problemu dla Krzysztofa 
i parę dni póżniej miałem dokładnie to o co mi chodziło .
Antena wygląda teraz bardziej ekskluzywnie , a cewka jest chroniona przed uszkodzeniem.
KristiK  po takim małym tuningu wizualnym mógłby nosić nazwę 
KristiK de luxe

Tak teraz wygląda antena portable KristiK








2 komentarze:

  1. Nie byłem przekonany do tej obudowy ale zmieniam zdanie :)
    Wygląda fantastycznie i teraz nawet ulewny deszcz nie przeszkodzi w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzysztof popatrzałem na cewkę Kristika ,potem na tą antenę manualnie przestrajaną ,oczy mi zabłysły ,zdemontowałem górny kapsel i rurę z mobilówki przymierzyłem do cewki KristiK-a i już wiedziałem ,że to jest to.
    Tak jak Ci tłumaczyłem na gramach mi nie zależy ,więc jest wszystko cacy.
    Dziękuję za wykonanie obudowy dokładnie tak jak to widziałem .

    OdpowiedzUsuń